Przeskocz do treści

Pensjonat Jastrzębia Góra

Wow, co za niesamowity weekend! Pogoda była więcej niż przyjazna: chmury były bardzo daleko. Niebo wysłało nam niebieskie pozdrowienia, wiatr dał nam lekki wietrzyk i słońce świeciło na nas. Wszystko świeci na nas! Zdecydowaliśmy się na wycieczkę rowerową, której sprzyjała korzystna strefa aktywności… Kwitnące sady i musujące jezioro i morze bałtyckie było jeszcze dwoma dobrymi argumentami. Podczas jazdy na rowerze przez Jastrzębią Górę zauważyliśmy, że kochamy nasze rowery. Jednak sztywne siodła są nadal bardzo niewygodne. Nasze ciała potrzebują więcej czasu na dostosowanie się do ruchu i do jazdy na rowerze.

Jednak nie tylko podróżowaliśmy, ale także zadbaliśmy o pewne zadania przygotowawcze. W Jastrzębiej Górze wybraliśmy nasze sakwy  - w pensjonat Jastrzębia Góra zapewniliśmy sobie noclegi. Ponadto przekazaliśmy dokumenty dotyczące otwarcia konta w zrównoważonym banku PKO SA. Na koniec zatrzymaliśmy się w Karwii, aby spotkać się z naszymi przyjaciółki i poradzić się ich w sprawach modowych i deszczowych spodni. Na zdjęciu widać nas (i innego motocyklistę) pozujących. Jeśli chodzi o przygotowania do światowej trasy, byliśmy zadowoleni w ten weekend. Zwłaszcza, że pensjonat Jastrzębia Góra urzekł nas doszczętnie. Spędziliśmy tak przemiły czas. Pensjonat Jastrzębia Góra wyposażony jest w wysokiej klasy pokoje oraz w restauracje, w której serwują posiłki z ekologicznych produktów zebranych na polach uprawnym z sąsiedniego miasteczka.