Przeskocz do treści

Automatyczne skrzynie Warszawa

Dawno, dawno temu, automatyczne skrzynie Warszawa nie były tak dobre. Termin „skrzynka na błoto” był często stosowany do nich i nie bez powodu: zmiana biegu w samochodzie była prawie zawsze trochę letargiczna. Dlatego, gdy widzimy coś takiego jak Mk4 Toyota Supra w ogłoszeniach z wybierakiem napędu wystającym między przednimi siedzeniami, a nie pałką, mamy tendencję do rozpaczy. Ale tak już nie jest, bowiem automatyczne skrzynie biegów w mieście Warszawa są coraz częstszym zjawiskiem.

Na górnym końcu skali znajdują się samochody z podwójnym sprzęgłem, ponieważ masz jedno sprzęgło dla dziwnych biegów, a drugie dla parzystych kół zębatych, co pozwala na mruganie i chybianie. Podłączeni do genialnego silnika mogą być wysublimowani; Z pewnością tak jest w przypadku siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów w Mercedesie AMG GT, którą krótko przejechaliśmy w zeszłym tygodniu. Nawet konwencjonalne jednostki z jednym sprzęgłem stają się bardzo, bardzo dobre. Zręczna ośmiobiegowa automatyczna skrzynia ZF jest w niektórych samochodach lżejsza od DCT i jest imponująca w nowym Jaguar XE.

Ponadto w większości samochodów w dzisiejszych czasach automatyczne skrzynie Warszawa - niezależnie od ilości pakowanych przez nich sprzęgieł - zazwyczaj uzyskują manetki łopatkowe, które pozwolą Ci przejąć kontrolę nad zmianami biegów. W rzeczywistości nawet niektóre nowoczesne i automatyczne skrzynie Warszawa CVT mają opcje ręcznego sterowania.